fredag 11 december 2009

20 dagar kvar

Jag fick lite lätt panik när jag insåg att det är 20 dagar kvar till premiären idag. Vart tog tiden vägen ?? .
Igår dansade vi för första gången på scenen det var en blandning av läskighet ( om det nu finns något som heter så , annars bestämmer jag att det gör det. :) ) och glädje. Och sen vad har jag gett mig in i jag ska dansa på scen framför er alla människor som kommer och kollar. Egentligen så måste man vara lite lätt skadad för att göra det vi gör. Men det är så kul och det rä en helt underbar känsla att höra publikens jubel.

I helgen ska vi repa med mygga och orkester och köra vårt första genomdrag med kläder och rekvista kan bli spännande. Alltid lika rörigt i början och man vet inte vad man hade tänkt för kläder till vissa nummer.

20 dagar till Premiären !! Hjälp !! hur ska jag komma ihåg allt ??

Vi ses om 20 dagar på Tumbascenen.

1 kommentar:

  1. Trevliga bilder! Nu vill man gå och se Revy! /MG

    SvaraRadera